Designed to be different – HNU Image Campaign

digitalselected

Zum 20-jährigen Jubiläum der Hochschule Neu-Ulm entwarf unsere Gruppe eine Imagekampagne, Logo und Microsite. Unser Ziel ist natürlich Interesse zu wecken für das Event und die Hochschule, gleichzeitig möchten wir die Werte und die Menschen an der HNU in den Mittelpunkt stellen.
In einer digitalen Slideshow zeigen wird Studenten/-innen, Mitarbeiter/-innen, die Präsidentin Frau Prof. Dr. Feser und Aspekte unseres Leitbildes wie Internationalisierung, Praxisorientierung, Kreativität, Partnerschaftlichkeit und Familienfreundlichkeit.


In this years‘ web project we created an image campaign and a logo for the 20th anniversary of the Hochschule Neu-Ulm.
Our mission is showing a Microsite that awakes interest and emotions, at the same time we wanted to promote the event and represent the vision and people from the HNU.
By showing a slideshow with people working or studying at the HNU we are focusing on aspects of our our mission like internationality, praxis-orientation, creativity, connectivity and family-friendliness. In the end a reduced version of the image campaign could be realized.

  • CourseWeb Project
  • SemesterSummer 2014
  • LecturerProf. Patricia Franzreb
  • Customer / Project forHNU
  • Created byAnna Hoffmann, Malte Kloss, Tomy Kuhrmann
  • CourseWeb Project
  • SemesterSummer 2014
  • LecturerProf. Patricia Franzreb
  • Customer / Project forHNU
  • Created byAnna Hoffmann, Malte Kloss, Tomy Kuhrmann